Showing My Showreel!

sixthandmain First things first: I GOT MY VISA APPROVAL! I had to wait 3 hours for a 3 minute conversation in which I had to show no documentation, despite a whole laundry list that they require you to take with you, but let’s forget about that. My visa should be in my mailbox within a couple of days, and that’s what counts! Oh, and guess who was also waiting for his visa in the 10 by 10 meters visa waiting room? René Mioch (a.k.a. biggest film journalist of the Netherlands). That’s got to be a sign right?

In other news, I’ve finally finalized the final edition of my showreel, and would very much like to hear your thoughts on the fine-ness of it! What’s good? What’s bad? Any scenes I should cut out? Feel free to be honest! Here it is…


——————————
Like this blog? Please show some love by sharing it on Facebook or Twitter! And don’t forget to sign up for free e-mail updates by clicking on the I Want to Follow button on the upper right!

23 Comments

Filed under Amsterdam

23 responses to “Showing My Showreel!

  1. Kirsten

    Loved the show reel, especially the last frames on the bike. Only slightly liking the tiny bit of the prison scene…But in totality, it was awesome. Well done.

  2. Kirsten

    No not the phone scene, that was great. The couple of seconds in the visiting booth (?). The other woman in the scene kind of ruined it for you (in my personal opinion).

  3. Kirsten

    Look who’s talking!!!! You are going to rock them in LA. So excited to be following your journey. We’ll be in LA next May. And I’m sure by then you will be well down the road to world wide fame.

  4. Carlijn

    Mooie showreel, goed geacteerd! Heel veel succes in LA!!

    PS. Het valt me op dat je een beetje op Geraldine Kemper (van BNN) lijkt en dat bedoel ik als compliment! 😉

  5. ilse

    Supersuper supergoed! wauw, je gaat het maken man je gaat naar of je zit al in LA. woow. je hebt al veel gedaan en ik zou alles zo houden. misschien met je naam, en wat voor. bijv. dat met die telefoonscene is bijv. de film ‘telephone (? ofzo, tis een bv.) en dat erbij zetten, en welk jaartal. dit is btw ook verplicht al lever je je showreel in bij je castingbureau of een scout . Je hebt me op hyves, ik heet ilse ! en als achternaam (ll)’ hihi
    xx
    Liefs, Ilse

  6. Nice acting! Geloof me, jij komt er wel! 😉

  7. Chris

    Gefeliciteerd met de visa approval! En hele goede showreel. De telefoonscène vind ik goed, maar moest je hier in een accent praten? Ik weet niet, maar het woord ‘zorgen’ klinkt een beetje in een accent. 🙂

    Hou ons op de hoogte 😀

  8. hee,
    super goede showreel! mooie opvallende ogen heb je joh die spatten er echt uit!
    wat ben ik blij om te horen dat een nederlandse actrice naar LA gaat,
    ik hoop het zelf ook ooit te mogen doen en ben nu ook l druk bezig met audities te doen in nederland maar ben nog maar 16 dus heb nog effe haha
    mag ik misschien vragen bij welk castingbureau jij ingeschreven stond/staat
    en hoe je bij moordvrouwen enzo bent gekomen?
    iniedergeval heeel veel succes en plezier in LA!
    ik denk ik doe even een kort berichje maar dat zie je maar weer haha

    groetjes!

  9. Achraf

    Nice showreel! You did a great job in “Moordwijven” ! 😀

  10. zen

    Looked good but in LA you will need one that is in english and with a standerd american accent. Good luck with the move.

  11. Great showreel! Rocking the Hollywood! x

  12. Lisanne

    Ziet er goed uit hoor! Volgens mij is het inderdaad verplicht om bij elk stukje de naam van het project en het jaar te zetten. Handig is het sowieso. Ik vind je nog steeds erg goed in de bel-scene trouwens. Wel jammer dat je geen amerikaans gesproken materiaal (erin?) hebt, dat lijkt me toch wel nodig in LA. Maar daar ga je nu natuurlijk wat aan doen. Die blonde krullen en die klassieke look staan je heel mooi en ik houd van je lichte ogen. Uit welk project is dat? Als ik het iemand gun om het te maken ben jij het wel. GOOD LUCK!

  13. It looks like you have some nice-quality footage, and would love to see some more of your acting and less montage compilations. Also, for your Los Angeles journey, it would be good to have some scenes in English (I don’t know if that is possible yet, since you haven’t been in LA long, but once you start working, it will definitely help!)

  14. Laura

    Hoihoi! Geen idee hoe ik op deze pagina terecht kwam.. maar goed.. ik ben er en lees aandachtig alles wat er te lezen valt! Wat een avontuur! Ik ben ook druk bezig met het uitpluizen van dingen en scholen in America.. maar het is een hele klus heb ik al gemerkt! Ben heel erg benieuwd hoe je uiteindelijk tot de keuze bent gekomen om naar LA te gaan en of je helemaal alleen gaat enzo! Misschien heb je een goede tip voor me of kun je me vertellen in het kort hoe de voorbereidingen in zijn werk gaan. Is het duur om daar heen te gaan/ een studie te volgen etc.?? Ben heeeeel erg benieuwd! Good luck in ieder geval en ik hoop wat van je te horen 😀

    • Hi Laura, deze dingen kan je allemaal lezen in de posts onder de tag “visa trouble” (bij “Find stuff I wrote about” rechtsonder). Ik ben er inmiddels en ben inderdaad alleen heengegaan. Ik hoop dat dit je wat verder helpt, mocht je specifiekere vragen hebben, laat dan nog ergens een commentje achter!

  15. frankie

    hey I am wanting to get into acting and want to get a visa so I can do it too what did you need to do for the visa?

Leave a Reply

